Loading...
فرصت‌های شغلی2019-09-26T22:27:12+00:00

به جمع شرکت مروارید پاپیروس قائم (ادریک) بپیوندید

اهمیت کار تیمی را همه می‌‌دانند. هماهنگی افراد یک تیم، آن را به مقام بالایی می‌رساند. مفتخریم تا به امروز، اعضای تیم ادریک، همگی یکپارچه و با نگاه آینده‌نگرانه با یکدیگر هماهنگی لازم را داشته‌اند. شما هم می‌توانید در کنار ما باشید.

  • داشتن روحیه فعال و خلاق حائز اهمیت است.

  • داشتن رزومه قوی بسیار مهم است ولی مهم‌تر از آن انگیزه و تلاش.

  • فعال و به روز بودن در کار و مشورت کردن، کلید موفقیت کار تیمی است.

مهم این نیست که شما سنتان پایین یا بالاست، مهم‌تر از آن روحیه و انگیزه بالای شماست. پس الویت ما سن و سال نیست. ما به ذهن فعال شما نیاز داریم!

بدیهی است، تجربیات شما در شرکت‌های مختلف بسیار مهم است. تحصیلات و سواد دانشگاهی، بسیار حائز اهمیت است. اما بی‌نگرانی اعلام آمادگی کنید؛ حتی با رزومه و تجربه کم.

خیر. ادریک تفاوتی بین افراد با معرفی‌نامه و بدون معرفی‌نامه قائل نمی‌شود.

بعد از ارسال رزومه، در صورت تایید و دعوت به مصاحبه، تمام شرایط به متقاضی توضیح داده خواهد شد.

گرافیست

طراح   •   تهران

ادریک برای طراحی نیاز به گرافیست حرفه ای دارد. مسلط به برنامه های گرافیکی (Photoshop, CorelDraw). آمادگی برای طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی، کاتالوگ، بروشور و طراحی جعبه های شیرینی و خشکبار. داشتن روحیه خلاق و کار تیمی. هماهنگی بالا با افراد تیم. جهت ارسال رزومه از لینک زیر استفاده کنید.

   ارسال رزومه

بازاریاب

بازاریاب   •   سراسر ایران

اهمیت داشتن بازاریاب حرفه ای بر کسی پوشیده نیست. در ادریک، ما نیاز به تعدادی بازاریاب در استان‌های مختلف داریم. داشتن انگیزه‌ی بالا و روحیه خستگی‌ناپذیر بسیار مهم است. مسلط به برنامه Excel. دارای دانش بازاریابی. در صورت تمایل از طریق لینک زیر رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

   ارسال رزومه

حسابدار

حسابدار   •   تهران

مسلط به برنامه های حسابداری. داشتن روحیه و انگیزه بالا. دارای تجربه و تحصیلات در زمینه حسابداری. دارای هوش محاسباتی بالا. در صورت تمایل از طریق لینک زیر، رزومه خود را ارسال کنید.

   ارسال رزومه

متخصص تولید محتوا

تولیدکننده محتوا   •   سراسر ایران

استخدام نویسنده و تولیدکننده محتوا. دارای تجربه ترجمه یا تولید محتوا. آشنا با سئو و برنامه های (Google analytics, Google tag manager). جهت ارسال رزومه خود از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

    ارسال رزومه

تعهد ما، رضایتمندی شما!

good-looking-guy
“ادریک، برای این بوجود آمده، تا تغییری مثبت در صنعت کاغذ ایران بوجود بیاورد. ادریک مانند هر شرکت تولیدی دیگر، دچار بحران‌‌های مختلف است. گرانی مواد اولیه، کاهش قدرت خرید مردم و… گوشه ای از این بحران‌هاست؛ اما هیچ‌کدام باعث نشده، تلاش ما کم بشود. ما به امید اینکه گوشه‌ای از چرخ اقتصادی کشور را بچرخانیم و آن را مرمت کنیم، تلاشمان را بیش‌تر می‌کنیم. 

مهندس موسوی   •   مدیرعامل

برای ملحق شدن به تیم، همین حالا اقدام کنید.

ارسال به تلگرام : 09198257048

ارسال به ایمیل : info@edrikco.ir