تولید جعبه شیرینی در سایزهای مختلف2019-10-25T13:32:39+00:00

تولید جعبه شیرینی در سایزهای مختلف

جعبه شیرینی، از مراسم‌های خواستگاری و عروسی گرفته تا مراسم‌های ختم، همراه ما بوده. یکی از نکاتی که شیرینی فروش‌ ها باید به آن توجه کنند، بسته بندی قنادی خود است. این موارد، اهمیت تولید جعبه شیرینی باکیفیت را نشان می‌دهند. غالب مردم به‌طور ناخودآگاه، به کیفیت بالا اهمیت می‌دهند. طراحی متفاوت و جذاب جعبه ها، مشتری‌ها را جذب می‌کند. این نکاتی است که همه آن را می‌دانند.

تولید جعبه شیرینی برای شیرینی الف

دری جعبه شیرینی الف

قنادی‌ها و شیرینی فروشی های بسیاری در ایران وجود دارند که به برند تبدیل شده‌اند. حتما در ذهنتان، نام چند برند معروف می‌آید. اگر کسب و کار شیرینی فروشی دارید، مطمئن باشید بسته بندی قنادی شما، تاثیر قابل توجهی بر روی تعداد مشتریان می‌گذارد.

تمام تلاش ادریک، به عنوان تولیدکننده ایرانی، خدمت‌رسانی بهتر به شماست. بسیار خوشحال خواهیم بود که محصولات ما به فروش بیش‌تر شما کمک کند. در ادامه نمونه‌های تولیدشده جعبه شیرینی را مشاهده می‌کنید.

 

تولید جعبه شیرینی در هر سایز

نمونه جعبه شیرینی یک کیلویی

تولید زیره جعبه شیرینی با روکش متالایز

زیره جعبه با روکش متالایز

تولید زیره جعبه شیرینی

زیره جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

قیمت جعبه شیرینی

خرید از ادریک، خرید با مناسب ترین قیمت است. دلیلش را متوجه می‌شوید، بدون نیاز به هیچ دانش اقتصادی بالایی. ادریک تولیدکننده است و نه تامین کننده. قیمت جعبه های ادریک، حاصل هزینه‌های تولید و مقداری سود است. واسطه ها، افرادی هستند که از تولیدکننده، جنس را می‌خرند و با سود زیاد و غیرمنطقی به مشتریان می‌فروشند. بدیهی است اگر مستقیم از تولیدکننده بخرید، قیمت پایین‌تری پرداخت می‌کنید.

مشتریان عزیز؛ برای اطلاع از قیمت‌ جعبه ها می‌توانید از بخش تماس با ما، با شرکت تماس بگیرید.

سایزهای جعبه شیرینی

سایزهای رایج جعبه شیرینی، نیم کیلویی، یک کیلویی، یک و نیم کیلویی و دو کیلویی موجود است. جعبه ها هم در نوع مربعی و هم مستطیلی تولید می‌شوند. البته تولید جعبه شیرینی در هر سایزی امکان‌پذیر است. بسته به سایز قالب، سایز جعبه ها مشخص می‌شود.